
Celkové odběry vody
Hodnocení vývoje objemu odebraných podzemních a povrchových vod s rozdělením dle jednotlivých sektorů.
Katalog indikátorů životního prostředí publikovaných ve Zprávě o životním prostředí České republiky a v dalších publikacích.
Hodnocení vývoje objemu odebraných podzemních a povrchových vod s rozdělením dle jednotlivých sektorů.
Komunikace ležící v záplavovém území jsou rizikem pro konektivitu dopravní sítě a indikují zranitelnost dopravy během povodní. Indikátor uvádí potenciální záplavu komunikací dle GIS analýzy pro danou n-letost povodně. Reálná záplava se může od potenciální lišit, je to dáno elevací komunikace nad terénem (zejména u dálnic) a stavebními prvky, které nejsou zohledněny v použité GIS vrstvě.
Hodnocení kvality vody ve vodních tocích dle ČSN 75 7221 znázorněné na mapě ČR.
Hodnocení vývoje objemu odebraných podzemních s rozdělením dle jednotlivých sektorů.
Hodnocení vývoje objemu odebraných povrchových vod s rozdělením dle jednotlivých sektorů.
Činností člověka a především výstavbou dopravní infrastruktury se krajina dělí na stále menší a menší celky. Tento jev je označovaný jako fragmentace krajiny. Nefragmentované území reprezentují polygony UAT (Unfragmented Areas by Traffic), rozlišené podle velikosti do tří kategorií (100–150, 151–300, nad 300 km2).
Opatřením na snížení hlukové zátěže z železnic jsou protihlukové stěny u frekventovaných železničních tratí, kolejnicové absorbéry a broušení kolejnic k snížení akustické zátěže.
Hodnocení vývoje objemu vypouštěných odpadních vod do kanalizace s rozdělením na vypouštění odpadních vod dle jednotlivých sektorů.
Délka jednotlivých kategorií silničních a železničních komunikací je základním statistickým ukazatelem dopravní sítě. Dostupnost dopravních komunikací vyšších tříd (dálnice a železniční koridory) zvyšuje atraktivitu daného regionu a podporuje jeho rozvoj.
Hodnocení vývoje ukazatelů znečištění vypouštěného do povrchových vod (CHSKCr,BSK5, nerozpuštěné látky, Nanorg. a Pcelk.) přepočítaných na indexy k roku 2000 a 2003.